torsdag 16 april 2009

En riktig karl...

...enligt Candy, som på senare tid umgåtts en del med en småvuxen intensiv yngling! Igår var hon och jag & Joel borta hos våra kompisar Gun och Dacke, och hundarna som inte hade träffats på ett tag blev överlyckliga! De sprang runt som galningar i den stora trädgården. Alla bollar Joel kastade till dem förblev ohämtade för de hade inte tid med bollar! Till slut fick de ta en paus i jagandet:


Efter ett besök i ett lerigt dike var det dags för ett dopp i Sävsjöbäcken:

Dacke lyckades till slut locka ner badkrukan Candy i vattnet!

/Annika

1 kommentar:

  1. Nej men hallå!
    Vad är det här????? Nu blir jag verkligen italienskt svartsjuk! Jag säger bara, du där stora gula gubbe, våga dig aldrig i närheten av Bredared för då äter jag upp dig! Sno min tjej på det viset!!! Nu ska jag och mitt sargade hjärta gå och tröstgnaga på grisöra :(
    Hälsningar från en mycket förorättad

    SvaraRadera